Thursday, July 12, 2012

Kenny K

Nu har jag äntligen fått tid att pyssla lite och jag vill vara med i Kenny Ks Challenge för första gången. Det passar super då det snart vankas 30 års fest.
Jag älskar de stämplarna. Och ännu mer nu när jag har sett lite av design-teamets filmer.


Här kommer mitt bidrag.


Motivet heter Teen Idol. 
Färgerna som jag har använt är:
Hud: E000, E50, E21 och R20
Hår: E31, E35 och E37
Tröja: BG01, BG05, BG07 OCH BG09
Byxor: B91, B93, B95 och B97
Skor: BG01, BG05, BG07 och BG07, W3, W5 och W6.


3 comments:

  1. This is an adorable card - love the design! Thanks so much for sharing your talents with us at Kenny K's Krafty Krew challenge. Hope to see more from you in the future.
    Hugs,
    Jodi

    ReplyDelete
  2. Great card, really like the colours, image looks fab with great colouring.

    Good luck with the hop and thank you for joining in this week with Kenny K

    ReplyDelete
  3. Cool card! I love this image; he looks So COOL!

    Thanks for celebrating BiG with us at Kenny K's Krafty Krew, Good luck with our challege:0)

    Hugs;
    Janette

    ReplyDelete