Tuesday, November 18, 2014

Nytt mini album

Hej, 

Jag har hittat ett nytt mini album på You tube, du hittar del 1 - härdel 2, och del 3.

Jag har dock översatt en del mått lite annorlunda. Här kommer bilder på albumet, papperna kommer från Bazzill och heter Timeless.

Framsida:


















Första uppslaget:



















Andra uppslaget:

Gör nu inte samma misstag som jag, ser ni klockan på översta fliken på höger sida... upp och ned :-)

3:je uppslaget:


4:e uppslaget:


5:e uppslaget:













6:e uppslaget:

Sista uppslaget:





Baksida:

Jag blev så inspirerad av detta att jag hittade ett till som jag ville göra av Cathy Orta från paperphenomenon. Det heter All Occasion. Jag fick köpa mallen, men vad gör det när det verkar helt fantastiskt. Men till det nya mini albumet skulle man ha 25 st cardstock i samma färg...och det har jag ju inte hemma, åtminstone inte i samma färg :-) Sen får jag köpa några mönstrade papper som passar också... Men just nu VABBAS det här hemma, så kanske efter helgen.

Kram

No comments:

Post a Comment